Kurs Akademia Social media

Szkolenia unijne / Kursy komputerowe

CEL KURSU

Dostarczenie wiedzy i wykształcenie umiejętności niezbędnych do pozyskania informacji na temat klienta i jego potrzeb ze strony internetowej przy pomocy narzędzi np. Google Analytics w celu analizy i optymalizacji zawartości strony internetowej w zakresie e-commerce. Kurs łączy w sobie podstawową wiedzę z zakresu e-marketingu, SEO, mediów społecznościowych i reklamy internetowej, przygotowując uczestnika do lepszego zarządzania treścią na stronach internetowych oraz optymalizacji tekstów pod wyszukiwarki internetowe. 

Nabycie przez uczestników umiejętności wykorzystywania szeroko pojętych mediów społecznościowych w kontekście zawodowym i praktyczne zastosowanie ich w ramach działań e-marketingowych.

Dokumenty potwierdzające kwalifikacje:

  • Zaświadczenie wystawione na druku MEN, wydawane na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186).
  • Certyfikat wydany przez zewnętrzny organ certyfikujący.
ABSOLWENT
  • Rozumie jak działają przeglądarki internetowe i potrafi zastosować e-marketing w praktyce (utrzymać klientów, określać cele dla e-marketingu, wykorzystać narzędzia e-marketingu do realizacji celów)
    • Potrafi samodzielnie analizować efektywności narzędzi e-marketingowych

    • Wie jak uniknąć zagrożeń związanych z działalnością e-marketingową

    • Zna i rozumie jak działa Google AdWords i reklamy w sieci (tworzy kampanie na żywo)

    • Zna i rozumie jak działają Keywords (analiza słów kluczowych z content marketingiem)

    • Potrafi utworzyć kampanię w sieci reklamowej GDN 

    • Zna metody kierowania reklam w GDN

    • Potrafi zoptymalizować kampanię i wykorzystać dodatkowe możliwości Ads (Remarketing, reklama Shopping Ads)

    • Wie czym jest i jak używać Google Analytics, co to jest i jak uzyskać kod śledzenia na stronie

    • Potrafi sporządzić analizę raportów, tworzyć treści i zarządzać nimi

    • Potrafi dokonać samodzielnej analizy efektywności narzędzi e-marketingowych

    • Potrafi dokonać pomiaru skuteczności wykorzystywanych narzędzi.

    • Zna i jest w stanie operować zróżnicowanymi mediami społecznościowymi.

    • Potrafi wykorzystywać social media do celów marketingowych.

    • Umie sformułować treści marketingowe dostosowane do właściwych portali społecznościowych.

    • Jest w stanie opracować plan strategii e-marketingowej i realizować jego założenia.

    • Dokonać selekcji właściwych mediów społecznościowych do przyjętych celów promocyjnych.

    • Ocenić zasięg i efektywność promocji za pośrednictwem social mediów

Informacje szczegółowe

Czas trwania

80 godzin

Miejsce zajęć

Click meeting

Tryb zajęć

on-line

Harmonogram zajęć

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00

Przeszkolonych Kursantów

przeszkolonych grup językowych

Specjalistycznych Szkoleń

Przeszkolonych grup it

Bądźmy w kontakcie!

Biuro Silesia Kursy

ul. Mickiewicza 28/4, 40-092 KATOWICE

Telefon: (+48) 882025683

Email: rekrutacja@silesiakursy.pl