Skuteczny copywriting
TWORZENIE SKUTECZNYCH TREŚCI MARKETINGOWYCH
Na kursie nauczysz się podstaw tworzenia tekstów e-marketingwych
- Poziom: Podstawowy
- Forma szkolenia: ONLINE
- Czas trwania szkolenia: 24h
Szkolenie z skutecznego copywritingu na poziomie podstawowym jest skierowane do wszystkich osób pracujących, którzy chcą zapanować nad treścią swoich postów i wpisów na stronie
Jesteś studentem? Chcesz podnieść swoje kwalifikacje? To szkolenie też jest dla Ciebie.
- Szkolenie jest DARMOWE.
- Szkolenie prowadzone jest ONLINE na platformie Clickmeeting
- Szkolenia każdorazowo dopasowujemy do danej grupy szkoleniowej.
- Nasi trener jest nie tylko polonistą, ale także anglistą z wieloletnim doświadczeniem w pisaniu tekstów reklamowych.
- W ciągu kilku dni zyskasz aktualną wiedzę.
- Niezwłocznie po szkoleniu wykorzystasz nabyte umiejętności.
- Dostaniesz od nas materiały poszkoleniowe, żeby utrwalać wiedzę.
- Otrzymasz zaświadczenie potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Osoba powyżej 18 roku życia
- Osoba pracująca ( umowa o pracę, zlecenie, dzieło)
- Zamieszkała w wybranych miastach na terenie woj. Śląskiego
✅ Czym jest e-marketing i copywriting.
✅ Rodzaje edytorów tekstu i ich przeznaczenie.
✅ Teksty reklam multimedialnych – ich struktura i treść.
✅ Funkcje edytorów tekstu.
✅ Tworzenie nagłówków, które przyciągają wzrok w e-reklamie.
✅ Układ tekstu w artykule e-marketingowym.
✅ Stosowanie humoru w e-reklamie.
✅ Psychologia e-reklamy.
✅ Edytowanie tekstu pod kątem jego perswazji
✅ Praktyczna analiza treści reklam internetowych.
✅ Używanie edytora tekstu do stworzenia tekstu marketingowego.
✅ Wykorzystanie edytora tekstu do sformatowania gotowego tekstu.
✅ Funkcje szablonów w edytorach tekstu.
✅ Dostosowywanie tekstu e-reklamy do produktu.
✅ Dobór słów, ułatwiający pozycjonowanie reklamy w internecie.
✅ Dostosowywanie e-reklamy do odbiorców.
✅ Używanie internetu do efektywnej analizy rynku.
✅ Optymalizacja słów względem wyszukiwarki internetowej.
✅ Skuteczne wyszukiwanie informacji marketingowych w internecie.
✅ Używanie internetu do wyszukiwania zleceń
✅ Używanie terminów anglojęzycznych w celu lepszego pozycjonowanie tekstu w internecie.
✅ Słowniki internetowe – ich zastosowanie przy tworzeniu tekstów obcojęzycznych.
✅ Używanie poczty elektronicznej w celu stworzenia wiadomości mailowej w celu zpozyskania zlecenia.
✅ Tworzenie profesjonalnej korespondencji pocztą elektroniczną.
Widzisz na tej liście siebie? W takim razie zapisz się już dzisiaj!
Prowadzący

Maciej
trener